חבילות צילום לחתונות

– צלם סטליס (תמונות) ראשי החל משלבי התארגנות וצילומי נוף עד ועד השעה 00:30 . כולל עריכה ואיבוד התמונות

 – צלם סטילס (תמונות)  נוסף משלבי צילומי המשפחות ועד ועד השעה 00:30 .

–  צלם וידאו החל מבלבי התארגנות (הכנות)  וצילומי נוף עד ועד השעה 00:30 . כולל סרט מלא + קליפ קצר עד 7 דקות .

–  צלם מגנטים משבלי צילומי משפחות ועד השעה 00:00 ,ללא הגבלת מגנטים במהלך האירוע , מדפסת תרמית באיכות הכי גבוהה שיש כולל הגדלות לזוג .

– 10 הגדלות 20×15 & 2 בלוקי עץ 15×10

– עורך / מדפיס מגנטים

– סה"כ 5 אנשי צוות

 * לחתונה דתית בהפרדה אופציה לצלמת סטילס / וידאו

בנוסף מה מקבלים?  

– קליפ / סרט וקצר  (היילייטס) עד 7 דק

– סרט ארוך של החתונה.

 – אלבום דיגיטלי מעוצב לזוג גודל 30/80 & להורים 20/40 סה"כ 3 אלבומים.

– כל התמונות מעובדות ונשלחות לגוגל דרייב עד 14 ימי עסקים .

הסרטים נשלחים לגוגל דרייב עד 30 ימי עסקים .

 – כיתוב ומסגרת מעוצבים למגנטים לבחירה

הצלם סטילס ראשי  עם הצלם וידאו מתחילים בשלבי הכנות (התארגנות) וצילומי חוץ (בסביבות השעה 14:00)

הצלם סטילס שני , צלם מגנטים והעורך מגנטים יגיעו לאולם בסביבות השעה 18:00 לפני הצילמי משפחה .

מתחילים בצילומי משפחות עם הזוג , עוברים לקבלת פנים, כתובה ,חופה ואז לריקודים ברחבה עד השעה 00:30

כל שעה נוספת מעבר לשעה 00:30 כרוך בתוספת תשלום !

חבילת צילום כולל סה"כ  5 אנשי צוות. 

מחיר החבילה 9600 שקל

המחיר בתוקף עד סיום המלחמה 

המחיר הרגיל הוא 14900 שקל

השאירו פרטים ונחזור אליכם
חבילות צילום לחתונות

מחירים מיוחדים לחתונות קטנות לפרטים :

לפרטים נוספים חייגו עכשיו:
צילום מגנטים לברית
מגנטים לאירוע
צילום מגנטים לחתונה
השאירו פרטים ונחזור אליכם
כולל התארגנות, צילומי חוץ, אלבומים , הכל....

חבילות צילום לחתונות דורש צוות צלמים מיומנים ומקצועים ביותר .לכן פטריק הצלם יספק לכם את הצוות הטוב ביותר כדי לתעד את כל הרגעים החשובים של של החתונה. אחד צלם סטילס ראשי שיגיע גם להתארגנות וצילומי חוץ, צלמי סטילס שני , צלם וידאו לחתונה להתארגנות , לצילמי חוץ ולאולם , צלם מגנטים וחותך מגנטים. במידע שהחתונה דתית אז גם צלמת תגיעה לאירוע.בנוסף אפשר להוסיף לחבילה תקליטן לחתונה במחיר מוזל .

חבילות צילום לחתונות

צילום הרגעים החשובים והיקרים ללב בזמן החתונה הוא לא פחות מאמנות. חבילות צילום לחתונות מאפשרות לזוגות המתחתנים להזמין שירות מלא, עם של פתרונות ליום החתונה. להלן נציג כמה מהמשמעויות, היתרונות והאפשרויות של חבילות מסוג זה. פטריק הצלם מאחל לכם זוגיות נפלאה וחתונה נהדרת.

מהי המשמעות של חבילות צילום לחתונה

חבילות צילום הן יותר משירות צילום. מדובר בשורה של שירותים, שמעליהם עומדת מחויבות לתוצאות נהדרות ומושקעות. המטרה היא לתפוס בעדשה את הרגעים החשובים, המיוחדים, המרגשים והרומנטיים של יום החתונה. לתפוס יפה את צילומי ההכנות וצילומי החתן והכלה. צילומי קבלת הפנים וצילומי רחבת הריקודים והאורחים. חבילות איכותיות מתוכננות כדי לספק הנאה מלאה מהתוצאות,  תוך שימוש במגוון טכניקות צילום ושימוש בצוות צלמים נבחר. כל חבילה מורכבת ממספר רכיבים. למשל, צילומי סטילס, צילומי וידאו וגם צילומי מגנטים. החבילה כוללת גם את העבודה שלאחר הצילום, כגון עריכת התמונות והסרטונים, יצירת אלבומים או הכנת קליפים מיוחדים.

בחירת החבילה המתאימה בשבילכם בהחלט ראויה לציון. צריכה להיות התאמה לציפיות שלכם, התאמה לאופי האירוע ולגודלו. זוגות שונים מתחברים לסגנונות צילום שונים. ישנן העדפות שונות לגבי מספר הצלמים וכמות התמונות הרצויה. זו הסיבה לכך כי חבילות צילום לחתונות כוללות מגוון אפשרויות. כך כל זוג יקבל בדיוק את המענה המועדף שהוא רוצה.

היתרונות של חבילות הצילום לחתונות

ניתן להצביע על כמה יתרונות:

  • אחד היתרונות החשובים של חבילות צילום לחתונה טמון בנוחות. מאוד נוח ועוזר לבחור חבילה מסודרת. במקום לתאם בנפרד עם מספר ספקי שירות כגון צלמי סטילס וצלמי וידאו, הכל מגיע בחבילה אחת. לא צריך לבזבז זמן ומאמץ, מקבלים מענה מדויק וכן צוות צלמים שמתואם אחד עם השני.
  • יתרון נוסף הוא החיסכון. בדרך כלל רכישת חבילה תהיה זולה יותר מאשר הזמנת כל שירות בנפרד. בנוסף, החבילות מאפשרות לזוגות לתכנן את התקציב לחתנה באופן נוח יותר.
  • כמו כן, חבילות צילום לחתונות מספקות איכות ותוצאות על בסיס עבודת צוות. כל אנשי הצוות עובדים יחד באופן קבוע. הם מכירים את סגנון העבודה של כל אחד. הם יכולים לתאם ביניהם את חלוקת העבודה. הכל כדי להבטיח צילום איכותי יותר, לאורך כל האירוע.

מרכיבי חבילות צילום לחתונות

חבילות צילום לחתונה מורכבות ממספר רכיבים. בלב החבילה נמצאים צילומי הסטילס. אלה הם הצילומים שיוצרים את התמונות הקלאסיות, ששמורים באלבום או בקובץ דיגיטלי. חבילה מקובלת תכלול שני צלמי סטילס. צלם אחד מתחיל מוקדם יותר ומצלם את ההכנות וצילומי החוץ. צלם שני (או יותר) שמצטרף בשלב מאוחר יותר, משתלב בצילומי קבלת הפנים והאירוע.

מרכיב נוסף בחבילה הוא צילום הוידאו. זה יכול לכלול את ההכנות, קבלת הפנים, קליפים של הריקודים ועוד. התוצר הסופי יהיה סרט חתונה ערוך ומלהיב. מקובל גם לערוך קליפ קצר יותר, שמסכם את הרגעים המיוחדים ביותר.

עוד מרכיב חשוב הינו שירות של צילומי מגנטים. זה מוסיף מענה של חלוקת שי שהוא מזכרת לכל האורחים. כולם יכולים לקחת הביתה מזכרת – צילום על מגנט איכותי. בחבילות ניתן לשלב גם את שלב ה"פוסט צילומים". מדובר בעבודה שנעשית לאחר האירוע. כלומר, עריכת התמונות והסרטונים, הכנת אלבומים מעוצבים, הדפסת תמונות נבחרות וכיוצא בזה.

התאמה של חבילות צילום

אחד הדברים החשובים לגבי חבילות צילום לחתונות הוא האפשרות לבחור את הדרוש לכם. אתם יכולים לבחור את מספר הצלמים, את משך זמן הצילומים, פתרונות נוספים שתהיו מעוניינים לקבל. למשל, זוגות בחתונות גדולות מעוניינים לעיתים בחבילה שכוללת צלם סטילס נוסף או צלם וידאו שני. יש שרוצים להוסיף שירותים מושקעים של צילומי חתן כלה, צילומי טבע או צילומים של מסיבת אפטר פרטי. יש אפשרות לבחור בין סוגי האלבומים, אורך קליפ החתונה, כמות המגנטים המודפסים. חשוב לזכור שהתאמה של החבילה לצרכים שלכם תאפשר לכם ליהנות מהתוצאה, במחיר הוגן.

בחירת הצלם המתאים לחתונה שלכם

בחירת הספק הנכון של חבילות צילום לחתונות היא החלטה שראוי לשים עליה את האצבע. חשוב לחפש ספק שירות עם ניסיון מוכח בצילום חתונות. שימו לב שיש לצלם תיק עבודות מרשים. התרשמו מהמלצות, סגנון הצילום. בדקו אם אתם מתחברים לסגנון הצילום שאתם רואים בתיק העבודות באתר. לצד איכות הצילום, חשוב לשים לב לרמת השירות. האם הצלם או הצוות קשובים לצרכים שלכם? שימו לב האם ישנה גמישות לגבי סוגי השירותים והחבילות? כמו כן שאלו מתי אתם צפויים לקבל את הצילומים והאלבומים והאם אפשר לבצע שינויים לפי הצורך (כגון עריכת צילומים). לבסוף, אל תשכחו לשים לב מי מגיע לאירוע ומתי. שאלו על מספר שעות הצילום המגיעות לכם, גודל התמונות וכן הלאה. בחירה נבונה תבטיח שתקבלו את השירות הטוב ביותר ואת התמונות המושלמות שתוכלו ליהנות מהן לשנים רבות.

דוגמה לחבילת צילום מומלצת לחתונה

כדי להמחיש את מה שחבילות צילום לחתונות יכולות לכלול, הנה דוגמה לחבילה משתלמת ואיכותית. בימים אלה, פטריק הצלם מציע חבילה משתלמת, במחיר מיוחד של 9,600 ש"ח (במקום 14,900 ש"ח). חבילה זו כוללת צוות נבחר של 5 אנשים מיומנים. צוות זה יכול לכסות את החתונה בכל רגע, מכל זווית.

החבילה כוללת שני צלמי סטילס. צלם אחד מתחיל בשלבי ההכנות וצילומי החוץ. צלם שני מצטרף באירוע, לקראת צילומי המשפחות והאורחים. התמונות עוברות עריכה מקצועית ונשלחות לגוגל דרייב. בנוסף, בחבילה מקבלים אלבום מעוצב אחד ואלבומים נוספים (להורים).

מלבד צילומי הסטילס, החבילה כוללת צלם וידאו שמלווה את האירוע. מקבלים סרט חתונה ארוך וקליפ מלהיב של עד מספר דקות ערוכות. בשניהם משלבים מוזיקת רקע נעימה. הסרטים, אגב,  נשלחים לגוגל דרייב כך שתוכלו להעביר אותם בקלות למי שתרצו. החבילה כוללת גם שירות צילום מגנטים, על ידי צלם ועורך שמדפיס במקום.

מעוניינים בעוד פרטים על  חבילות צילום לחתונות שלנו ? באפשרותכם לבחור בין 4 חבילות צילום לחתונה  החל מחבילה פשוטה ועד לחבילה המושלמת הכוללת ממש הכול התארגנות (הכנות) , צילומי חוץ , אלבומים לזוג ולהורים ומה לא ? 

רוצים לפני לראות תיק עבודה של הצוות צילום של פטריק הצלם  ? 

בבקשה  לחצו כאן ל תיק עבודה 

ניתן לעקוב אחרינו בשתות חבריות , מפרסמים שם תמונות של אירועים מעת לעת .

Instagram

Facebook

 ( X) – Twitter

חבילות צילום לחתונות
למה לבחור בפטריק הצלם?
5 כוכבים צילום מגנטים
מי מגיע לצלם את החתונה ? לפטריק הצלם צוות של 6 צלמים מקצועיים. הצוות כוללת 2 צלמי סטילס (תמונות) , צלם וידאו , צלמת , צלם מגנטים וחותך מגנטים .אצלנו כולם מיומנים בצילומי חתונות עם אהבה ותשוקה עזה לעולם הצילום כדי לתעד את הרגעים המרגשים של אירוע שלכם.
5 כוכבים צילום מגנטים
מה הם זמני האספקה של התמונות וסרט ? את תמונות החתונה מקבלים עד 10 ימים מיום החתונה לאחר עיבוד קל ובקרת איכות. לגבי הסרט הקצר היילייטס והסרט הארוך לאחר העריכה מקבלים עד 30 ימים .
5 כוכבים צילום מגנטים
האם לכל צלם מהצוות יש ציוד גיבוי מלא? כן, לכל צלם יש מצלמות וציוד גיבוי לכל מקרה. ציוד גיבוי באירוע הוא חשוב מאוד, לכן אנו דואגים להגיע תמיד עם 2 מצלמות סטילס מקצועיות, עדשות נוספות, פלאשים ועוד.
5 כוכבים צילום מגנטים
כל התמונות נשמרות בענן בגוגל דרייב במשך 60 יום כדי לתת ללקוח למשוך את התמונות בקצב שלו
5 כוכבים צילום מגנטים
המגנטים שלנו מפותחים באמצעות מדפסת תרמית של חברת סיטיזאן המבטיחה איכות מדהימה ומגנטים לאירועים שלא דוהים ולא מתקלפים גם לאחר שנים. (בהתחייבות)
5 כוכבים צילום מגנטים
באיזה איכות המגנטים והאם זה ללא הגבלה? צילום ופיתוח המגנטים מתבצע על ידי 2 אנשי צוות לרוב ,ללא הגבלת כמות בזמן האירוע ! איכות המגנטים ברמה הגבוהה ביותר בזכות מדפסת תרמית ,מגנטים שלא דוהים עם הזמן ותמונות מדהימות ..
5 כוכבים צילום מגנטים
האם התמונות עוברות עיבוד ובקרת איכות? כל התמונות שלנו לפני מסירה ללקוח עוברות עיבוד ובקרת איכות, זהו חלק מאוד חשוב בבחינתנו , לאחר צילום החתונה כל התמונות יעברו מיון כדי לסנן את תמונות הכפולות ועריכה בלייטרום.
5 כוכבים צילום מגנטים
מתחילת האירוע שלכם ועד לסוף האירוע, אנחנו מפיקים מגנטים ללא הפסקה
5 כוכבים צילום מגנטים
איך מקבלים את תמונות וסרטי וידאו של החתונה ? מסירה כל התמונות בענן (גוגל דרייב ) . לגבי סרטי וידאו על גבי דיסק און קי ובענן .
5 כוכבים צילום מגנטים
מאגר של אלפי מסגרות למגנטים לבחירה , לאחר הבחירה נעצב אותו ביחד לפי הדרישות שלכם.
5 כוכבים צילום מגנטים
האם יש הגבלת זמן לצילום החתונה? 2 חבילות צילום לחתונה שלנו בתוך 4 החבילות המוצגים באתר מתחילות משעה 14:00 ועד 1:00 בלילה, במידה ורוצים להשאיר צלמים יותר זמן כל שעה בעלות 400₪.
5 כוכבים צילום מגנטים
האם הוידאו מצולם במצלמת מקצועית ? הצלם שלנו מצלם כל החתונה החל מ-התארגנות , צילומי חוץ ועד סוף האירוע עם מצלמה DSLR מקצועית ביותר בשוק, אנו לא מתפשרים על איכות סרטי וידאו ועל העריכה שלהם !
5 כוכבים צילום מגנטים
פלאש חיצונים לצילומי משפחות והזוג לקבלת תמונות מדהימות כמו בסטודיו !
5 כוכבים צילום מגנטים
האם אנו משתמשים בתאורה חיצונית בצילומי משפחה או באולם ? כן במידת הצורך זה תלוי בתאורה של האולם או הסביבה , אם הצילומים יהיו במקום חשוך אז כמובן אין כאן שאלה .בנוסף בצילומי משפחה וחופה זה חובה !